Oldalak

2013. augusztus 25., vasárnap

09 - ketten

Sziasztok! Meghoztam az új részt. Remélem tetszeni fog! Ja és a szexuális tartalom miatt csak azok olvassák, akik kibírják! :'D 


1 hónappal később

Alig pár hete kezdődött el a suli Eli már is beszerzett egy osztályfőnökit és egy halom igazolatlant. Ó, és kiderült, hogy mi van az Austin-tól kapott dobozban. El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire összevesztünk. Nem is tudom, hogy mikor szóltunk utoljára egymáshoz. Borzasztó azt látni, hogy a "húgom" ennyire megváltozott. Soha nem mosolyog, mindig a szobájában van, bulizik és pasizik. Rá sem ismerek. Ja és arra is fény derült, hogy nem szed fogamzás gátlót, de szerencsére nem lett terhes.
-Jól vagy édesem?-Simított ki pár tincset a szememből a barátnőm, Emily. Ja igen. Időközben én is rátaláltam a szerelemre. Én és Emily már három hete együtt vagyunk. Azt hiszem megtaláltam a hozzám illő lányt. Eleinte nehéz volt, mert az érzéseim Eli iránt ne enyhültek. Talán, a szívem mélyén még most is szeretem őt, de nem úgy, mint anno.
-Csak elgondolkodtam.-Mosolyogtam rá és megcsókoltam. Eli és Emily csókja között érezhető a különbség. Emily túl szenvedélyesen, míg Eli édesen csókol. Fogalmam sincs, hogy melyik esik jobban. Tökéletes mind a kettő.
-Mi lenne, ha elmennénk valahova?-Mosolygott rám.
-Hova szeretnél menni, édesem?
-A vidámparkba.-Kacsintott és felnevetett. Gyakran járunk, oda, hiszen ott ismerkedtünk meg. A vidámpark a mi törzshelyünk. Mosolyogva bólintottam, mire Emily megcsókolt.
Hirtelen ajtócsapódásra lettünk figyelmesek. Eli lépett be az előszobába a deszkájával együtt. Fehér tornacsuka, fekete csőnadrág és Jack Daniels-es póló volt rajta. Haja kisimítva, szeme feketén kihúzva. Egyszerűen gyönyörű volt. Bár stílusa inkább emosan hatott.
-Neked még suli van nem?-Ráncoltam a szemöldököm.
-És? Egyébként is a parkban voltam.-Mosolygott pimaszul.
-Hova mész, Eli?-Kérdezte a barátnőm.
-Csak fel a szobámba. Gondoltam ideje lenne belőni magam.-Nevetett fel, majd felsietett.  Ilyenkor általában csak viccel és azért megy a szobájába, hogy egyedül legyen.
-A húgod mióta is ilyen?-Nézett rám Emily. Hanyagul legyintettem, hogy ejtsük ezt e témát.

***

Miután megjártuk a vidámparkot és hazakísértem Emilyt hazamentem. Eli a nappaliban tévézett. Anyu nem volt itthon. Szokás szerint dolgozik. Ami azt illeti nekem is el kellene kezdenem. Végül is már majdnem húsz éves vagyok. Nincs suli, nincs munka. Amint lehet keresek valami jól fizető állást.
-Szia.-Ültem le mellé, de nem válaszolt. Üveges tekintettel nézte a tv-t. Ami azt illeti, már megszoktam, hogy nem igazán beszélünk.
-Haza ment a ribanc?-Kérdezte hirtelen, közben még mindig a tv-t bámulta.
-Nem ribanc! És igen, haza ment.-Válaszoltam. Eli rám emelte a tekintetét és mosolyogni kezdett.
-De, az. Egy álszent kis ribanc, aki kihasznál téged. Tudod azt hittem, hogy szeretsz. Talán még reménykedtem is benne, hogy lesz köztünk valami.
Némán hallgattam, amit Eli mondott. Akkor mégis szeretett?
-Jut eszembe! Tudja, hogy lefeküdtünk?
-Nem.-Ráztam a fejem.-És jó lenne, ha ez nem derülne ki.
-Én tartom a számat.-Kacsintott.

1 hét múlva

Hazudott. Nem tudta tartani a száját! Emily még aznap kidobott. Ezt nem hiszem el. Eli teljesen megőrült? Most már nekem is van okom arra, hogy utáljam. Meg sem lepődött azon, hogy hozzá se szólok. Sőt, alig találkozunk. Ő kerül engem én pedig őt. Ez főként az új állásomnak köszönhetem, ami egy CD boltban van. Persze Eli azt se tudja, hogy dolgozni járok. Konkrétan leszarja, hogy mi van velem. És az igazat megvallva engem sem érdekel jobban.
-Jó napot. Green Day album van?-Kérdezte egy tőlem fiatalabb srác. Úgy tizenötnek néztem. Odavezettem az albumokhoz, megkerestem a "G" betűt és hagytam, hogy kedvére válogasson. Nem sokan voltunk az üzletben. Hirtelen kivágódott az ajtó és egy lány lépet be rajta. Ismerős vonásain megakadt a szemem. Kapucnia a fejére volt húzva. Nem is csodálkozom. Odakint úgy zuhogott, mintha dézsából öntenék.
-Szia.-Szólalt meg rekedtes hangon.
-Szia. Miben segíthetek?-Mosolyogtam halványan. A lány felemelte a fejét és levette a kapucnit.
-Pofozz fel, kérlek.-Mondta és a szemeiben könny gyűlt.
-Meg is érdemelnéd, de nem, teszem meg.
-Harry, én tényleg nagyon sajnálom. Kérlek bocsáss meg.
Nem válaszoltam. Egyszerűen kiléptem a pult mögül és hazáig rángattam Elit. Szerencsére csak egy sarokra volt a házunk. Becsaptam magam mögött az ajtót és lelöktem Elit a kanapéra.

Eli szemszöge

Tényleg nagyon bántott, amit Harry-vel tettem. Egy dögnek érzem magam miatta.
-Harry...-Kezdtem, de félbeszakított.
-Most azt csináljuk, hogy te befogod az édes kis pofidat, én meg a csúcsra juttatlak.-Mondta nyugodtan. Szavai furcsán hatottak rám. Még sosem láttam Harryt ilyennek. Mégis úgy gondoltam; jobb, ha kussolok.
Egy szempillantás alatt lerántotta rólam a ruháimat,ahogy magáról is. Így mind a ketten teljesen meztelenek voltunk. Szívogatni kezdte a nyakam.
-Ké-kérlek.-Dadogtam. -Ne kí-kínozz! -Mosolyogni kezdett a reakciómon. Széthúzta a lábaimat és alaposan végigmért. Szinte még hozzám sem ért, de a gondolat, hogy bennem van már majdnem a csúcsra vitt. A lábam közé hajolt és dörzsölni kezdte a csiklómat. Volt már ilyen szexuális kalandban részem Harryvel, de semmihez nem tudtam hasonlítani az érzést. Harry egyszerűen tökéletesen vadítóan csinálta. Míg kínzott párszor rám jött az orgazmus érzése, de mindig megvárta, hogy elmúljon és újra kezdte.
-Amiért ilyen kis dög voltál, nem hagyom, hogy elmenj.-Mondta perverz mosollyal az arcán. Már az egész testem vonaglott az ujjai érintésétől. Annyira közel voltam minden másodperceb, hogy szétszakított az érzés. Hirtelen ajkait a csiklómhoz nyomta és erősen szívni kezdte. Nyelvével szaporán nyaldosott, ami egyre közelebb vitt a csúcshoz.
-Látom ez tetszik. Úgy megcsinállak, hogy egy hétig nem fogsz bírni járni.
-Még meg sem dugtál, ne járjon a szád.-Vetettem oda neki nyögések közepette. Ennyi kellett neki, hogy jobban bevaduljon, Szó nélkül belém dugta a hatalmas farkát és olyan gyorsan mozgott, hogy éreztem, hogy el fogok menni. Minden lökésnél sikerült neki bentebb hatolni, ami szinte már lehetetlen volt. Minden egyes mozdulattal érintette a g-pontomat.
-Harry én mindjárt elmegyek -Kiáltottam hangos nyögésekkel együtt.
-Még nem lehet, hallod.-Parancsolt rám. A gyönyör egyre közelebb volt, már szinte remegett a testem. A hátam ívbe feszült. Érzetem, hogy Harry rángatózni kezd bennem és a eláraszt belül.
-Élvezz ide nekem te kis dög. Kiáltsd a nevem, arra beindulok. -Szólt rám.
-Harry! Harry!-Ordítottam, ahogy csak tudtam. Ennyi kellett, olyan gyorsan söpört végig a testemen az orgazmus és olyan intenzíven, mint még soha. Harry lökött még rajtam egy párat, majd kihúzódott belőlem.
-Megbántad, hogy ilyen kis dög voltál?-Húzta fel z egyik szemöldökét, mire hevesen bólogatni kezdtem.-Jó kislány.-Simított végig az arcomon.
-Szeretlek.-Néztem a szemébe és megcsókoltam.
-Leszel a barátnőm?
Kérdése kicsit meglepett. A bátyámmal járjak, aki nem is a bátyám?
-Igen.-Mosolyogtam és újra megcsókolt.

4 megjegyzés:

  1. nagyon jókat tudsz írni!!:)vároma kövit!!:)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa. nem rég találtam rá a blogodra és nagyon tetszik. Íme egy díj nézz be hozzám: http://the-mysterynecklace1d.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Úr Isten, nagyon jó volt , barimmal olvastuk és jaj , nagyon jóh , várom a kövit :))

    VálaszTörlés