Oldalak

2013. augusztus 2., péntek

03 - akkor most jártok?

Sziasztok. Itt a harmadik rész. Nem volt túl sok időm írni, ezért nem lett valami hosszú, de remélem tetszeni fog. Ja és elnézést, de az elején kicsit perverz kedvembe voltam...Azért jó olvasást. Komizzatok, iratkozzatok fel, pipáljatok.




Harry fáradt teste rajtam pihent. Párszor végigsimítottam hátán. Mind a ketten szaporán vettük a levegőt. 
Gyorsan kimásztam Harry alól és felöltöztem.
-Becsatolod?-Fordítottam neki hátat. Felpattant az ágyból, mögém állt és szép lassan bekapcsolta a melltartómat. Jobb kezét végighúzta az oldalamon, végül ujjait belemélyesztette csípőmbe. Ugyan így tett a másik kezével is. Ágyékát a fenekemhez nyomta. Apró sóhaj hagyta el a számat. Gyorsan fordított maga felé.
-Csodálatos voltál.-Suttogta a fülembe. Harry az a fajta srác, aki két szóval le tudja venni a nőket a lábáról. Velem is így tett. Kijelentésére akaratlanul is felnyögtem. A vészjelző még mindig ott volt a fejembe. Nagyon nem helyes, amit most csinálunk.
Ajkai súrolták az enyémet. Tudtam, hogy mi a terve. Az, hogy én csókoljam meg. Bármennyire is küzdöttem ellene, nem tudtam megállni. Vadul a szájának estem. Harry egyik keze a fenekemet markolászta, míg másikkal a hátamat simogatta. Eszméletlen jól csókol. Nyelve átsiklott az enyémhez. Heves csatát vívtak egymással. Harry nyert. Egy könnyed mozdulattal rádobott az ágyra. Nem sokkal később ő is csatlakozott hozzám. Hasamat lepte el apró csókokkal. Combomat kezdte simogatta. Érintésére összerezzentem.
-Nyugalom.-Fogott szorosabban. Szétnyitotta a lábaimat. Tudtam, hogy mire készül.
-Harry...kérlek.-Könyörögtem remegve. Mintha meg sem hallotta volna, feltolta belém két ujját. Ütemesen kezdte bennem mozgatni. Az érzés már így is baromi jó volt. Felsikítottam, amikor ujjait a nyelve váltotta fel. Ujjaim megtalálták göndör fürtjeit. Két kézzel beletúrtam a hajába. Néha meghúztam pár tincset.
-Kibaszott jó vagy!-Nyögtem. Egyre vadabbul kezdett nyalni. Nyögéseim egyre gyakrabban hagyták el a számat. Iszonyatosan jól csinálta.
-Csöpögsz, édes.-Nevetett fel egy pillanatra, majd folytatta, amit elkezdett.
-Harry!-Sikítottam fel, amikor az ismerős érzés hatalmába kerített.
-Élvezz ide nekem.-Motyogta.
Az orgazmus szinte viharként söpört rajtam végig. Csodálatos érzés volt.
Harry apró puszit nyomott a számra.
-Egyre jobb vagy.-Kuncogott.
-Miben?-Néztem rá értetlenül.
-A szexben.-Hajolt oda hozzám, és hosszasan megcsókolt.
Lentről hallottuk anya hangját, amint azt mondja, hogy: Gyerekek! Megjöttem! Mind a ketten kipattantunk az ágyból. Rekordgyorsasággal öltöztünk fel, nehogy rajtakapjon bármin is. Gyorsan visszaültünk az ágyra és úgy csináltunk, mintha beszélgetnénk.
-Á, itt vagytok.-Mosolygott ránk.
-Szia anyu.-Köszöntünk oda.
-Vendégetek jött. Beengedem.-Mondta anyu, majd kiment. Pár perc múlva Liam (Harry barátja) tűnt fel az ajtóban. Megvárta még anyu leér a földszintre, majd elröhögte magát. Harryvel összenéztünk. Fogalmunk sem volt, hogy min nevet ennyire.
-Mi bajod?-Nézett rá Harry.
-Dugtatok!-Röhögött tovább.
-Mi?-Döbbentem le. Honnan tudja?
-Jaj srácok. Olyan szex szag van. Tuti, hogy dugtatok.
-Liam!-Ordított rá Harry. -Erről senki nem tudhat! Érted?
-Jól van haver. Bennem megbízhatsz. Nem adom tovább senkinek, de az akkor is...-Komolyodott el.
-Tudjuk.-Mondtuk egyszerre.
Kicsit összeszedtük magunkat, azután elmentünk sétálni. Persze a fiúk rendesen kivesézték, hogy lefeküdtünk. Azt hiszem Harryt egyáltalán nem zavarj, hogy tesók vagyunk. Engem igen! A fiúk néha olyan furák...
-Enyém!-Üvöltött Harry.
-Azt már nem! Én találtam!-Szólt rá Liam.
-Fejezzétek már be!-Szóltam rájuk. -Egy kekszen veszekedtek, amit a földön találtatok. Ez gusztustalan.
-Nem is.-Röhögött Harry.
-De az! Fúj!
-Aj édes.-Mosolygott és átkarolta a vállam. Egy lágy puszit nyomott a fejemre.
-Akkor most jártok?-Kérdezte Liam.
Nos, igen, Ez volt az a kérdés, amire senki nem tudta a választ. Nem járhatunk, ha közben testvérek vagyunk. Nem lehetünk testvérek, ha közben szexelünk...

3 megjegyzés:

  1. Huha. Kezd bonyolodni a dolog:D szakadtam Liamen XDhamar koviiit

    VálaszTörlés
  2. fúj.. :/ ez nagyon undorító.. csak az a baj hogy kezd érdekelni :D te tényleg perverz vagy.. felső fokon. xD

    VálaszTörlés