Oldalak

2013. augusztus 14., szerda

05 - buli Párizsban

Sziasztok. Meghoztam a következő fejezetet. Elsőnek is meg szeretném köszönni a tíz feliratkozót, és, hogy ilyen sokan kommenteltek a részekhez. El sem tudjátok képzelni, hogy nekem ez milyen sokat jelent! Egyébként erről a részről csak annyit, hogy négy napig írtam! >.<" Jó olvasást. És szeretlek titeket! ♥



El sem hiszem, hogy megyek Párizsba! Imádom azt a helyet, bár még csak egyszer voltam, és arra sem igazán emlékszem, mivel három éves lehettem. A lényeg, hogy most elmegyek, és mindent meg fogok nézni. Alig tudtam aludni. Már nagyon vártam, hogy végre elinduljunk. A szemem már majdnem leragadt, amikor Harry benyitott a szobámba.
-Idő van. Ébredj.-Mosolygott kómás szemmel. A szemeim azonnal kipattantak. Kiugrottam az ágyból. Gyorsan felöltöztem és rohantam le a lépcsőn. Harry álmosan csoszogott be a konyhába. Ő még nem volt teljesen felöltözve. Csak egy bokszer volt rajta. Tisztán lehetett látni a férfiasságát. Elpirulok a látványtól és inkább elfordulok. Odakint zuhog az eső, ami itt Londonban teljesen megszokott. A levegő is hideg, ezért felkaptam magamra az egyik pulcsimat. Harry felszaladt az emeletre felöltözni. Bár anyu velünk együtt kelt fel, dolgoznia kell ezért ő már elment itthonról.
-Indulhatunk?-Kérdezte mosolyogva Harry. Vadul bólogatni kezdtem.
Beszálltunk a kocsiba és meg sem álltunk a repülőtérig.

***

-Biztos, hogy jól vagy? Elég fehér az arcod.-Simított végig rajtam Harry.
-Jól vagyok, csak utálom a repülést.
-De már rég felszálltunk.-Kuncogott fel. Szórós pillantást vetettem rá. Mi az, hogy kinevet? Gyengéden vállba böktem, mire felszisszent.
-Nem is fájt.-Nevetett fel és rám nyújtotta a nyelvét. Igazság szerint tudtam, hogy csak azért csinálja, hogy elterelje a figyelmemet a repülésről. Sikerült neki. Az egész utat végigröhögtük. Már egyáltalán nem paráztam semmi miatt.

***

-Ez az.-Mutatott Harry egy nagy épületre. -A hotel, ahol megszállunk.
-Szép.-Biccentettem. Ezután bementünk a portára, elkértük a kulcsot és felmentünk kipakolni. Nagyon szép szoba volt. Két külön háló is volt benne. Saját fürdőszoba, egy konyha, nappali. Szóval minden, ami szükséges.
Éppen a ruháimat pakolásztam, amikor egy kéz siklott végig a csípőmön. Azonnal felegyenesedtem és a göndör hajú srác szemébe néztem.
-Ezt látnod kell.-Mosolygott rám. Karon ragadott és az erkélyhez vitt.
-Ahh.-Nem jött ki több a számon. Gyönyörű látvány volt. Tökéletesen kilátás az Eiffel-toronyra. Muszáj volt csinálnom egy képet.
-Nem megyünk várost nézni?-Kérdezte a tájat nézve.
-Mehetünk.-Vigyorogtam.
Itt egyáltalán nem olyan, mint Londonban. Sokkal melegebb van. Más a táj. Más a város. Minden tök más.
-Felmenjünk?-Kérdezte Harry, közben az Eiffel-tornyot bámulta. Egy kicsit gondolkodtam, de rögtön rávágtam a választ.
-Inkább ne.-Látszott rajta, hogy nem ezt a választ várta. Ami azt illeti féltem. Nem a magasságtól, hanem, hogy Harry mit reagálna fent. Elég romantikus lenne, ha felmennénk oda. Nem akarom, hogy újra bekövetkezzen az, ami egy hónapja történt. -Inkább menjünk arra!-Mutattam az ellenkező irányba.
-Ha ezt szeretnéd, akkor jó.-Mosolygott kedvesen. Átkarolta a vállamat és a macskakövekkel kirakott úton sétáltunk tovább. Úgy másfél óra sétálás után álltunk meg. A nagy épület mögöttünk volt, de nem foglalkoztunk vele. Csak ültünk és beszélgettünk. Jól éreztük magunkat egymással és ez volt a legfontosabb.
A fejemet Harry vállára hajtottam.
-Nem vagy éhes?-Érdeklődött, közben a karomat simogatta.
-Egy kicsit.-Vallottam be.
-Akkor gyere.-Húzott fel a kezemnél fogva.
A hotelig sétáltunk. Addigra már mind a ketten nagyon megéheztünk. Harry még szarakodott a kulccsal, nehogy végre együnk valamit. Végül nekem kellett kinyitni, mert majdnem beletörte a zárba. Egyből megrohamoztuk a hűtőt. Bármennyire fura is volt benne mirelit pizza. Harry azt ette én meg egy joghurtot.
-Miért nem kérsz pizzát?-Értetlenkedett.
-Mert  nem!-Ellenkezdtem.
-De azt mondtad, hogy éhes vagy. Már nem vagy az?-Húzta fel az egyik szemöldökét.
-Nem ehetek pizzát.-Vallottam be.
-Miért?
-Mert fogyózok.-Húztam el a számat.
-Mi van? Mégis mi a halálért?-Csattant fel.
-Mert jól akarok kinézni sulikezdésre.-Avattam be.
-Te teljesen megőrültél? Tökéletes tested van! Nem akarom, hogy anorexiás legyél.-Simított végig az arcomon. -Na tömd be.-Nyomott a számba egy szeret pizzát.
Lehet hogy hülyeség volt elkezdeni ezt a diétázást, de én akkor sem vagyok magammal megelégedve. De végül is lelkiismeret furdalás nélkül ettem meg az a pizzaszeletet.
-Mióta van ez a fogyókúra izéd?-Érdeklődött. Nem akartam neki hazudni ezért egyszerűen csak kimondtam.
-Amióta lefeküdtünk.-Mondtam halkan.
-Mi? Miért? Ugye nem miattam?
-Dehogy. Csak másnap tükörbe néztem és nem tetszett a látvány.-Mondtam, közben az ujjaimmal játszadoztam.
-Hallod, te megőrültél.-Röhögött fel, de hamar elkomolyodott. -Kibaszott szép vagy! Ne akarj már egy csontkollekció lenni!
-Bocsánat.-Hajtottam le a fejem.
-Gyere ide te bolond.-Húzott magához. Átöleltem a tarkóját. Pár másodpercig még így maradtunk, azután elengedett. Bekapcsoltuk a tv-t és azt kezdtük bámulni. Megnéztünk pár filmet és ettünk még egy pizzát. -Hány óra?-Kérdezte Harry
-Mindjárt hét.-Válaszoltam.
-Mi? Mi az isteni csináltunk mi ennyi ideig?-Képedett el. -Mindegy, öltözz.
-De még nem vagyok fáradt!
-Nem is azért.-Nevetett fel egy pillanatra.. -Bulizni megyünk.
-Hogy hova?
-Van egy tök jó szórakozóhely a közelben. Na, jó lesz.-Mosolygott. Végül beadtam a derekam. Felvettem egy fekete ruhát és egy platform magassarkút. Közben Harry is kicsípte magát. Rajta egy fekete farmer és egy ing volt. A hotel, ahol jelen pillanatban lakunk, így is tökéletes, de az, hogy kocsit is lehet rendelni valamivel jobbá teszi. Bár fogalmam sincs, hogy Harry hogy fog hazavinni seggrészegen. Az biztos, hogy nem fogok beszállni mellé.
-Itt vagyunk.-Parkolt le a szórakozóhely elé. Az ajtóbankét gorilla testméretű ember állt, akik beengedtek minket.

A zene hangosan dübörgött. Mindenhol részeg fiatalok táncoltak. Ha Harry nem fogja a kezem, tuti, hogy a tömeg alatt végzem megtaposva. A bárpult felé mentünk és Harry kért két Whiskey-t. Nem nagyon szeretem az alkoholt, de, ha már itt vagyunk, akkor miért is ne? A torkomat szinte végigégette az erős ital, de nem foglalkoztam vele. Megfogtam Harry csuklóját és a táncparkett felé húztam őt. Karjaimat hanyagul a vállára raktam. Abszolút nem tudok táncolni ezért csak a csípőmet mozgattam. A következő zeneváltásnál elengedtem Harryt és ugrálni kezdtem. Harry nevetve figyelte a produkciómat, majd ő is beszállt. Egy határozott mozdulattal megfordított, így háttal álltam neki. Csípőjét az enyémhez tolta. Eltátottam a szám, amint megéreztem merevedő férfiasságát a fenekemnél. Nem fokkal később fektetett nyolcasokat írt le csípőjével. Totál felizgatott, de nem hagyhattam, hogy újra megtörténjen, az, aminek egyáltalán nem kellene.
-Kimegyek a mosdóba.-Kiáltottam. Próbáltam túlkiabálni a tömegen, de nem igazán sikerült. Ehhez képest Harry megértette.
-Siess vissza.-Mosolygott rám. Egy aprót bólintottam, majd valahogy átfurakodtam a bulizó emberek között. Szinte beszakítottam a női mosdó ajtaját. Senki nem volt bent. Az egyik tükörhöz siettem. Megtámaszkodtam a kézmosóban. Nem festettem valami szépen. Arcom kipirosodott, hajam csapzottan állt a fejemen, szemeim pirosak voltak a cigarettafüst miatt. Megmostam az arcom azután kiigazítottam a sminkem, kicsit állítottam a hajamon is, hogy legalább valami emberi külsőm legyen. Mosolyt varázsoltam magamra, majd kiléptem a mosdóból.

Szememmel a göndör hajú fiút kerestem, aki eltűnt. Nem voltam bent olyan sokáig. Itt kell, hogy legyen valahol.
-Mizu?-Biccentett felém egy harminc körüli férfi. Nem igazán foglalkoztam vele. Tekintetemmel még mindig a magas alakot kerestem, mire végre felbukkant.
-Helló, édes.-Mosolygott rám. Megkönnyebbülten öleltem át.
Az este folyamán hat idegen fiúval táncoltam, akik rendesen le is taperoltak. Harry is felkért pár lányt, de nem igazán figyelt rájuk. Folyamatosan engem nézett. Konkrétan le se vette rólam a szemét. Néha szúrósan nézett, amikor a táncpartnerem belemarkolt a fenekembe.
-Aucs!-Sikított fel a lány, akivel Harry táncolt. -Rátapostál a lábamra, barom!
-Bocs.-Szabadkozott, majd odasétált hozzánk. -Lekérhetem?
-Nem látod, hogy most velem táncol?-Szólalt meg a "partnerem."
-Éppen ezért akarom lekérni, seggfej!
-Minek neveztél?-Fordult felé. Tudtam, hogy nem sok kell, ahhoz,  hogy ezek összeverekedjenek, ezért közbeléptem.
-Álljatok le. Harry, jobb, ha indulunk.-Néztem rá.
-Szerintem is.-Mosolyodott el halványan és kifelé vettük az irányt.
-Majd hívlak.-Kiabált utánam a fiú. Nem igazán figyeltem rá, csak azt akartam, hogy végre hazamenjünk.
-Szállj be.-Utasított, de én ellenálltam. -Szállj már be a kibaszott kocsiba!
-Nem!-Ellenkeztem. -Részeg vagy! Így nem vezethetsz!
-Nem vagyok részeg. Szállj be!-Ordította. Eléggé megrémültem ezért jobbnak láttam, ha beszállok a kocsiba. Nem sokkal később Harry is csatlakozott hozzám. Nem indította be a kocsit, csak ült és kifelé bámult.
-Harry...-Érintettem meg a felkarját. Érintésemre összerándult.
-Sajnálom.-Nézett a szemembe. Beharaptam a számat.
-Így akkor sem vezethetsz.-Mondtam halkan. Nem válaszolt csak rám nézett. Zöld szemei gyönyörűen csillogtak. Akaratom ellenére is elmosolyodtam.
-Gyönyörű vagy.-Suttogta és lágyan megcsókolt. Egyszerűen nem tudtam megálljt parancsolni. Az ölébe másztam és így fojtattuk tovább. Kezei lecsúsztak a fenekemhez, és markolászni kezdte azt.
-Annyira szeretlek, Eli.-Nyögte a számba.

3 megjegyzés:

  1. jó rész lett mint eddig mindig ;)

    VálaszTörlés
  2. bizony, egy cseppet sem csalódtam;))<3

    VálaszTörlés
  3. Szia. Meghoztam az eredményt, plusz újabb verseny indult :)

    www.f-o-r-e-v-e-r-b-e-a-u-t-i-f-u-l.blogspot.com

    VálaszTörlés