Oldalak

2013. augusztus 19., hétfő

06 - a levél


Sziasztok. Meghoztam a hatodik fejezetet. Elég későn írtam meg szóval van benne minden. Előre bocsánat, ha valakinek zavaros lesz. És tizenegy feliratkozó! Nagyon köszönöm a támogatásokat, amiket kapok. Ha valaki szeretne kérdezni, tanácsokat adni a bloggal kapcsolatban, vagy bármivel, az jobb oldalt az elérhetőségeknél megtalál! További szép napot és jó olvasást! :)


Tudom, hogy nem szabadna ezt tennünk, de nem tudom magam megállítani. Kívánom őt minden egyes porcikámmal. Mind a ketten a hátsóülésen voltunk, én Harryn feküdtem.
- Hm – húzta fel a falatnyi kis ruhát, ami rajtam volt, majd belecsókolt a nyakamba. Egyre jobban ziháltam a rám nehezedő vágytól. Szinte minden egyes érintése egy – egy ideg elpattanását eredményezte, így amikor már majdnem a dekoltázsomnál járt a nyakába haraptam egy aprót, jelezve, hogy gyorsítson a tempón, de ő mintha nem értette volna az amúgy is tisztán értelmezhető jeleket, továbbá húzogatta azt a bizonyos húrt, ami félő volt, hogy lassan elpattan. Táncolt az idegeimen, már az őrületbe kergetett, amikor megéreztem ujjait a ruhám cipzárjánál, s lassan lehúzta, majd kibújtatott belőle. Míg én majdnem fedetlenné váltam előtte, ő még mindig teljesen fel volt öltözve, csupán az a néhány leszaggatott gomb által vált láthatóvá izmos mellkasa, amit pár másodperccel ezelőtt téptem le. Újból felnyögtem, majd már csepp türelmem is elvesztve csatoltam ki övét, mire ő elégedett vigyorral nyugtázta hevességem. Míg Harry csillogó tekintettel mért végig, addig én nem tétlenkedtem, lerángattam róla a nadrágját és az inget is. Nem várt pillanatban, fölém kerekedett, s nagyon lassan csókolgatni kezdett, s ahogy egyre jobban haladt lefele, én úgy vesztem el karjai között. Óvatosan fel emelt, s megszabadult falatnyi alsóneműmtől is, majd már teljesen magára húzott, s eggyé váltunk. Egyszerre nyögtünk fel az érzésre, majd nagyon lassan ringatózni kezdtünk. El sem tudtam képzelni, hogy lehet ilyen nyugodt, mikor én alatta teljes feszültséggel tomboltam azért, hogy gyorsítson. Erőt véve magamon magam alá fordítottam, s a nekem szükséges tempóra váltottam. Annyira koncentráltam, arra, hogy mind a kettőnknek jó legyen, hogy nem is hallottam, amikor Harry azt kéri, hogy lassítsak.
-Engedd el magad.-Nyögött fel. Kicsit lassítottam a tempón. Harry valahogy átfordított maga alá és a saját tempójában kezdett tolni. Egyre közelebb és közelebb kerültem a kiteljesülés felé, majd hatalmas sikítással dőltem hátra közben Harry hátát karmolásztam. Pár perc múlva Ő is elérte a gyönyör kapuját, miközben csípőm egyre jobban szorította magához. Megígértem magamnak, hogy ez még egyszer nem történhet meg, de megtettük. Többé nem tudok Harryre úgy tekinteni, mint a bátyámra. Ő annál sokkal több.
-Mi lenne, ha itt aludnánk?-Kérdezte, közben előremászott a slusszkulcsért.
-Rendben.-Bólintottam bizonytalanul. Harry áthajolt a hátsó ülésen és benyomott egy gombot, amitől az ülések csak úgy hátraborultak. Így volt egy kisebb ágyunk. Előhalászott egy pokrócot és betakart mindkettőnket. Ez az első alkalom, hogy Harry-vel együtt alszok, meztelenül. Kicsit furcsa volt a helyzet.
-Mi a baj?-Kérdezte és rám nézett. Egyenesen a szemembe. -Kényelmetlen?
-Nem. Ez így jó.-Erőltettem magamra egy mosolyt.
-Akkor?-Fordult velem szembe. A pokróc hanyagul lógott a csípőjén. Göndör fürtjei a homlokához tapadtak. Zöld szemei kérdőn kémlelték az arcom.
-Semmi.-Hazudtam, pedig tényleg zavar valami. Fogalmam sincs róla, hogy mi az. Ehhez hasonlót még nem igazán éreztem. Nem tudom, hogy mi lehetett. Most semmit sem értettem. Olyan zavaros volt minden, mintha egy álomba lennék. Azt hiszem volt bennem egy kis remény, hogy ez tényleg nem történt meg. Ha felkelek, akkor Harry még mindig a bátyám és nem feküdtünk le.
-Bárcsak így lenne.-Suttogtam, de nem elég halkan. Harry meghallotta. Aggódó tekintettel méregetett.
-Csak ne hagyj magamra.-Öleltem át szorosan. Eléggé meglepte a viselkedésem, de viszonozta a gesztust. Bármi is történjen velünk, azt nem akartam, hogy Harry elhagyjon. Végül is még mindig tesók vagyunk. Állítólag azok vagyunk...
-Nem fázol?-Mosolygott rám. -Bekapcsolhatom a fűtést.
-Nem kell. Csak aludni akarok.-Dörzsöltem meg a szemem.
-Jó éjt.-Adott egy puszit a fejemre, majd elaludt, ahogy én is.

***

Amikor felébredtem Harry már fel volt öltözve és kávét ivott, közben vezetett. Én még mindig hátul voltam. Összeszedtem a ruháimat és felöltöztem. A hajamat felgumiztam és előremásztam Harry-hez.
-Jó reggelt.-Mosolygott, majd átnyújtotta az én kávémat is. Lassan kortyoltam bele a forró italba. Halkan felszisszentem, amikor egy kicsit megégette a nyelvem.
-Nagyon meleg.-Néztem keservesen a kávés pohárra. Becsatoltam az övem, majd fújni kezdtem az italt.
-Fújd.-Mosolygott, közben még mindig az utat nézte. Harry mindig biztonságosan vezet. Soha nem hajt gyorsan.
-Itt vagyunk.-Parkolt le a hotel elé. Megfogtam az összes cuccomat és kiszálltam a kocsiból. -Figyelj, ha felértünk csinálok valami kaját.
-Nem kell. Nem vagyok éhes.-Mosolyogtam Harry-re majd felmentem a szobánkba. Pár perc múlva Harry is jött utánam. Gondolom a kocsit visszavitte.
-Eli, azt hittem, hogy ezt már megbeszéltük.-Nézett rám komolyan.
-Mit beszéltünk meg?-Kérdeztem, ugyanis fogalmam sem volt róla, hogy miről beszél.
-Nem szeretném, ha tovább csinálnád a fogyókúrát.-Ismerte be.
-Már befejeztem.-Védtem magam.
-Akkor miért nem kérsz enni?
-Mert most nem vagyok éhes. Talán később eszek valamit.-Tudattam vele, mert ami azt illeti most tényleg nem voltam éhes.
-Rendben.-Lépett közelebb és egy lágy csókot lehelt az ajkaimra. Elég váratlanul ért. Nem tudtam, hogy most mit kéne tennem. Végül visszacsókoltam. Ez volt az első olyan csókunk, ahol tényleg csak csókolózunk és nincs szex. Harry látta, hogy egy kicsit megilletődtem a cselekedetétől ezért átölelt, közben a hajammal játszadozott. Felsikítottam, amikor játékosan belemarkolt a fenekembe. Nyakát halmoztam el apró puszikkal.
-Ha most azt tervezed, hogy menjünk a hálóba, akkor tovább puszilgatsz, de ha nem akarod, akkor hagyod, hogy kaját csináljak.-Nevetett fel. Abba hagytam Harry kényeztetését, inkább átöleltem a nyakát és megcsókoltam.
-Szeretlek.-Mondtam ki hirtelen. Harry arcán ott virított a meglepettség, végül elmosolyodott.
-Én is szeretlek.-Vigyorgott. -Akkor mit eszünk?
-Csinálhatnál csirkét salátával.-Ötleteltem.
-Rendben. Addig fürödj le.

***

A kedvenc felsőmet kerestem, de nem találtam sehol, ezért át mentem Harry szobájába. Az összes szekrényt kinyitottam, de ott sem találtam. Az éjjeli szekrényhez léptem. Ott csak egy halom papír volt. Reménytelenül dobáltam őket vissza, amikor a tekintetem megakadt az egyik lapon. Egy név állt rajta: Elizabeth Styles. És az én képem volt mellé csatolva. Eléggé érdekelt, hogy mi lehet rajta. Leültem Harry ágyára és olvasni kezdtem.
-Ez valami vicc.-Suttogtam magamnak. Könnyeim folyni kezdtek az arcomon. A lappal együtt vissza mentem Harry-hez. Édesen rám mosolygott. Nem látta, hogy sírok.
-Mindjárt kész. Addig megterítenél?-Kérdezte, közben fordított egyet a csirkén.
-Mond, hogy nem igaz!-Ordítottam rá, mire rám nézett. Feltartottam a lapot így ő is látta, hogy mi áll rajta. Nem szólt semmit csak a lapot bámulta.
-Ez egy vicc! Egy rossz vicc!-Dühöngtem tovább.
-Eli. Hallgass meg...-Kérte Harry.
-Szóval igaz! Miért nem mondtad el? Utállak, érted?-Sírtam tovább és beszaladtam a szobámba.

Harry szemszöge

Amint lehetett Eli után rohantam. A szoba ajtaja be volt zárva. Hiába kopogtattam, kiabáltam nem jött válasz. Attól féltem, hogy valami őrültséget csinál.
-Beszéljünk meg!-Kértem, de nem válaszolt. -Eli kérlek! Engedj be! Mindent megmagyarázok! Eli! Hallod? Bent vagy? Ha nem válaszolsz beszakítom az ajtót! Eli! -Ennyi volt! Két erőteljes mozdulattal belerúgtam az ajtóba, ami kettétört. Szememmel Elit kerestem, akit hamar meg is találtam. A szekrénynek dőlve ült. Lassan sétáltam oda hozzá. -Mindent elmagyarázok. -Guggoltam le mellé és csak akkor vettem észre a vértócsát. Megragadtam a karját és felemeltem. Sietősen vittem a fürdőszobába. Teljesen kába volt. Mind a két csuklóját a csap fölé tartottam és hideg vizet engedtem rá. Jól lemostam végül sebtapaszt tettem rá. Kába barátnőm kezdett jobban lenni én meg rámordultam.
-Hogy az istenbe tehetted ezt magaddal? Normális vagy, Eli? Meg akarsz halni, vagy mi a fasz?-Ordítottam rá.
-Fogd be!-Szólalt meg rekedtes hangon. -Fogd be! Fogd be! Nem érdekelsz! Tűnj el!
-Nem megyek sehová! Miért tetted ezt? Ezen túl vagdosni fogod magad? -Kérdeztem higgadtabban.
-Gyűlöllek.-Mondta közben pedig végig a szemembe nézett. Még soha nem láttam Elit ilyennek.
-Mindent megmagyarázok!
-A te szádból akarom hallani! -Harapta be a száját, közben végig engem nézett. Nagyot sóhajtottam, majd kimondtam.
-Nem vagyunk testvérek.


2 megjegyzés:

  1. júj.. :/ valahogy sejtettem, de ha jobban belegondolok ez szemétség volt Harrytől.. viszont :) remek rész lett, imádom <3

    VálaszTörlés
  2. nagyon jjo lett siess a kövivel..:))!

    VálaszTörlés