Oldalak

2013. szeptember 4., szerda

12 - költözés

Sziasztok.Igen, tudom, hogy az előző rész rossz lett, de nem igazán van időm gépezni. Túl sok minden jött be most. A részeket még nem tudom, hogy mikor kéne megírnom, ezért lehet, hogy lesz majd egy kis szünet. Na nem dumálok. Jó olvasást! :)
UI:: Szokjátok meg, hogy rövidek lesznek a részek!



-El sem hiszem, hogy egy csöves dekkol odalent. Suttogtam Harry-nek.Közben eldöntöttük, hogy a faházban alszunk, mivel már nem érnénk haza éjfél előtt.
-El se hiszem, hogy megvertem egy baseballütővel.-Nézett rám.
-Lehet, hogy ez gonosz, de egész vicces volt ez a kirohanás. Azt hittem agyonvered. -Nevettem fel.
-Egy pillanatig én is azt hittem. Bocsánatot kéne tőle kérnem.-Sóhajtott, majd kiszállt az ágyból és lerohant.

*Harry szemszöge*

Tényleg nagyon megbántam, hogy bántalmaztam azt az embert, de Eli beültette a bogarat a fejembe, miszerint az Mama. Hát nem az volt. Szememmel a sötét alakot kerestem, amit hamar meg is találtam.
-Üdv. -Szóltam, majd leültem vele szemben az asztalhoz. -Nézze én tényleg nagyon sajnálom, hogy megütöttem azzal az ütővel. Csak...tudja a barátnőm eléggé fél...mindentől. Őt akartam védeni.
-Á, ugyan semmi baj. Kiheverem, hidd el.
-Azt megkérdezhetem, hogy hogyan került ide?
-A feleségem elhagyott és kellett egy szállás. Megláttam ezt az elhagyatott faházat és beköltöztem. Nem tudtam, hogy bárki is használja még. Olyan elhagyatott.
-Hát eléggé. Azt hiszem már 12 éve nem jártunk itt. Hogy oldotta meg, hogy konkrétan a semmi közepén lakik és nincs itt semmi?
-Ha lehet tegeződjünk, rendben? -Kérdezte mosolyogva, mire bólintottam. -Egyébként meg lehet ezt szokni. Van fedél a fejem felett, van víz, van étel. Mi más kéne?
Elgondolkodtattak Ezra szavai. Elég rossz sorsa lehetett. Beszélnem kell Eli-vel! Most!
-Mi lenne, ha most elmennénk aludni? -Kérdeztem hirtelen.
-Rendben. Jó éjt. -Mosolygott.
Rohanva indultam meg a lépcső felé, ami hangosan nyikorgott lépteim alatt. Lábbal rúgtam be az ajtót, majd ráugrottam az ágyra. Kis híján Elin landoltam.
-Hé! Mi van? -Nevetett fel, majd apró kezei közé fogta az arcomat és szájon puszilt.
-Van egy ötletem. -Ültem fel az ágyon.
-Úristen ne! Harry, ha neked valami ötleted támad, az nem végződik jól! -Nézett fel rám.
-De ez tényleg jó! Na szóval az, hogy mi lenne, ha Ezra hozzánk költözne?
-Mi te teljesen megőrültél? -Mondta egy kicsit hangosabban a kelleténél, mire befogtam a száját.
-Ez akkor is borzalmas ötlet! Harry ez egy idegen! Nem ismerjük, vágod? -Kérdezte sokkal halkabban.
-Kérlek!-Mondtam könyörgő hangon.
-Nem!-Mondta keményen.
-Rendben! Akkor nem fogok hozzád szólni! Sőt, te most már nem is létezel! Levegő vagy!-Mondtam, majd sértődötten elfordultam és betakaróztam. Hallottam, amint sóhajt egy nagyot, majd ő is betakarózik.
-Ez új tetkó?-Szúrt bele az oldalamba, mire felszisszentem. Betartottam, amit mondtam és nem szólaltam meg. Azt hiszem ez egy kicsit idegesítette Eli-t.
-Tudod mit szeretek benned? A hajad, a mosolyog, azt, hogy ilyen hülye vagy, a kezed, a hasad, a lábaid és a kis Harryt. -Nevetett fel. Furcsa volt Eli szájából ezt hallani. "A kis Harryt."
-És még azt is szeretem, amikor simogatsz. Tudod milyen őrjítően szexi, amikor a fülembe suttogsz édes dolgokat. Vagy amikor puszilgatsz. De tudod, hogy mit szeretek a legjobban? Amikor kényeztetsz. -Mosolyogva fordultam felé és megcsókoltam. Simogatni kezdtem a hátát, mire eltolt magától. Leterített az ágyra és ráült a csípőmre. Tenyerét a mellkasomra helyezte, majd újra megcsókolt. Csípőjét lassan mozgatni kezdte rajtam én meg egyre jobban akartam őt.
-Eli ne most. -Állítottam le. Furcsán nézett rám, majd leszállt rólam.
-Baj van?-Kérdezte és beharapta az alsó ajkát. -Nem akarod?
-El se tudod képzelni, hogy mennyire akarom.-Ültem fel az ágyon, közben végig halkan beszéltem hozzá. Egyik kezemmel végigsimítottam az arcán, majd folytattam. -De sem az idő, sem a hely nem alkalmas erre.
-Igazad van.-Mosolyodott el. -Akkor jó éjszakát.
-Neked is. -Szóltam halkan és átöleltem.

***

-És anyu mit fog szólni, hogy egy csövest viszünk haza? -Kérdezte Eli, közben a cipőjét kötötte be.
-Azt csak bízd ide. -Kacsintottam és megtámaszkodtam a könyökömön. Így figyeltem tovább, ahogy a barátnőm pakolászik.
-Rendben, de én nem csináltam semmit. Ez a te ötleted volt! És kérlek kezdj el öltözni. Jobban szeretem, ha otthon vagyunk.
-Azt én is jobban szeretem. -Vigyorogtam és gyorsan felöltöztem. -Indulhatunk?
-Persze. Szólok Mamának. -Indult az ajtó felé.

*Eli szemszöge*

Sietősen rohantam le a lépcsőn. Ezra az asztalnál ült és valami meggyötört újságot olvasott.
-Na, készen van? -Kérdeztem.
-Tessék? -Nézett rám értetlenül.
-Össze pakolta az összes holmiját? Indulhatunk?
-Nem értelek. -Rázta a fejét. Közben Harry is leért és elmagyarázta neki, hogy hozzánk fog költözni.
-Ó nem. Nem szeretném, ha...
-Igazság szerint nem tud ellenkezni, mert így is úgyis magunkkal visszük.-Vágott közbe Harry.

3 megjegyzés:

  1. ez durva de kedves :) :D kíváncsi vagyok mit fog szólni az anyja xD

    VálaszTörlés
  2. Siess a kövivel!
    És nézz be ide, van egy meglepid! ;) http://lovetrianglewith1d.blogspot.hu/2013/08/negyedik-dijam.html

    VálaszTörlés