Oldalak

2013. november 25., hétfő

20 - mozgalmas este

 Sziasztok husik! Na meghoztam a következő részt, amivel eléggé elkéstem, amit tényleg nagyon sajnálok is, de most itt van. Mostanában eléggé szétszórt vagyok.A részről csak annyit, hogy gyorsan írtam és megeshet, hogy értelmetlen, de áááá. :D Megpróbálom gyakrabban hozni a részeket. Ja tényleg! Mindjárt vége Harry és Eli románcának. Nem, nem szakítanak, de a blogot egyszer be kell fejezni. Amit meg is teszek úgy öt rész múlva. Nem tudom, hogy szeretnétek-e, ha kezdenék egy új blogot, persze csak akkor, ha az Impossible-nak teljesen vége. Ó, de fog ez nekem hiányozni, na mind egy. Most inkább csak jó olvasást kívánok! És sajnálom, hogy ilyen borzalmasra sikeredett ez a rész, de elég rosszul éreztem magam, amiért ilyen későn hoztam. Ajjjjj! Mindegy! Alszok! xd Jó olvasást.


Fáradtan huppantam le a kanapéra. Kezemet a pocakomra raktam, majd szóltam Harry-nek, hogy kapcsolja be a tv-t.
- Szóval - nyújtja el az ó betűt, mire értelmetlenül néztem rá. Mivel nem folytatta tovább rákérdeztem, hogy mit szeretne.
- Mi a baj? - mosolyogtam, majd Harry átült mellém.
- Szeretnél ma valamit csinálni? - nézett rám, mire megráztam a fejem.
- Inkább csak pihenni. Mármint csak akkor, ha nem baj - mosolyodtam el.
- Ó, az jó. Tudod Louis mondta, hogy elmehetnénk bulizni. Ilyen pasis estét tartunk és, ha nem baj, akkor elmegyek vele - magyarázta, mire elnevettem magam.
- Szerintem ez jó ötlet. Mindenkinek kell egy kis kikapcsolódás. Te a haveroddal bulizol én meg végre kialszom magam - vigyorogva dőltem hátra a kanapén.
- De akkor nem baj, hogy itt hagylak? - kérdezte kíváncsian, mire közelebb csúsztam hozzá, és fejemet a vállára hajtottam.
- Nem baj. Érezd jól magad. Miattam meg ne aggódj. Elleszek - mosolyodtam el, és kicsit megszorítottam a kezét.
- Tényleg? Nem szívesen hagylak itthon, egyedül - hallottam meg Harry hangját. Kezével a hasamat simogatta.
- Nem lesz semmi baj, ha meg igen, akkor úgy is hívlak. Ne aggódj már - nevettem fel. Éreztem, ahogy Harry belepuszil a hajamba, majd kikászálódik mögülem és az emeletre szalad.

Nehezen tápászkodtam fel a kényelmes kanapéról. Zavarodottan tipegtem a bejárati ajtóhoz. Harry és Louis már vagy két órája elmentek itthonról, anyuék meg miért csengetnének? Kinyitottam az ajtót és egy szőkehajú, mosolygós lány állt mögötte.
- Szia. Segíthetek? - kérdeztem, miközben arrébb álltam, hogy be tudjon jönni.
- Szia. Gondolom még nem ismersz. Perrie Edwards vagyok, Zayn barátnője - ó, szóval ő a DJ srác csaja. Meg kell hagyni; Harry-nek furcsa haverjai vannak.
- Nagyon örülök. Ne vedd sértésnek, de tulajdonképpen miért jöttél? - kérdeztem furcsán.
- Harry mondta, hogy eléggé egyedül vagy, és gondoltam benézek - mosolygott, majd lehuppant a kanapéra.
- Ó szóval azért küldött, hogy nyomozz utánam? - vigyorogtam Perrie-re, mire elnevette magát.
- Inkább csak biztonságban szeretne tudni. Ne aggódj, én vigyázok rád - kacsintott, majd mind a ketten nevetni kezdtünk.

Harry szemszöge

Mosolyogva hallgattam Niall beszámolóját, ami abból állt, hogy hogyan is jött össze Cher-el, a mostani barátnőjével.
- Mi van veled haver? - kérdezte halkan Louis, nehogy megzavarja szőke barátunkat. - Úgy vigyorogsz, mint egy idióta.
- Semmi. Jó újra így együtt. Így öten - mosolyogtam csillogó szemmel.
- Tényleg jó, de ugye nem fogod elbőgni magad? - húzta el a száját, mire a vállába bokszoltam. - Jó, értem én.
- Mi lenne, ha keresnénk egy normális bulit? - állt fel hirtelen Liam a székéből. Na igen. Ez a mi kis bulink, annyiból állt, hogy kiköltöztünk a kertbe beszélgetni és sörözni. Persze ez a "keressünk egy igazi bulit" mindenkinek tetszett, kivéve Niall. Ő megsértődött azon, hogy Liam nem engedte elmesélni az ő kis szerelmes történetét.

- Na igen! Ez már buli! - ordította Liam, miközben beléptünk a Dark Angels nevezetű híres szórakozóhelyre. Nem sokszor voltunk itt. Túl sok dolog történik itt.
- Oké. Íme a szabályok! Senki ne igyon semmit! - kiáltott Louis. A legtöbben elég hülyén néztek, de én igazat adtam neki. Nem akarok reggel a kuka mögött ébredni egy prostituálttal.
- És felbontatlan üvegből lehet? - húzta fel az egyik szemöldökét Zayn.
- Csak akkor, ha tényleg nincs felbontva! - mondta Louis, majd mindenki faképnél hagyta és a táncparkett felé mentek, kivéve engem. Mosolyogva néztem körbe. Mindenhol táncoló alakokat láttam. Be kell ismernem a rúdtáncosokat is jól megnéztem, de csak tisztes távolságból.
- Harry, ésszel! Téged otthon vár egy nagyszerű lány és egy nagyszerű kisbaba - veregette meg a vállam Louis, majd ő is a táncolók közé ment. Közelebb mentem a DJ-hez, majd én is táncolni kezdtem. Bár én ezt nem nevezném táncnak. Inkább csak ugráltam, mint egy idióta. A lányok körém álltak és hozzám dörgölőztek, közben gyakran látogattam el a bárpulthoz is. Volt bennem már némi pia, de nem voltam részeg. Hajnalig élveztem a lányok társaságát, majd valaki elrángatott tőlük.
- Mi a szar van? - förmedtem Liam-re. Tekintetem meglágyult, ahogy láttam az ő ideges és kétségbeesett tekintetét.
- Gáz van. Most hívott Perrie - dadogott. Kereste a szavakat, amiket csak nehezen talált meg.
- Eli - kaptam a szám elé hirtelen, majd kirohantam az épületből. Niall, Liam, Zayn és Louis követtek.
- Harry állj már meg! - kiáltott utánam Niall. Hirtelen megálltam, majd a térdemre rogytam.
- Én még erre nem vagyok kész! - túrtam bele a hajamba.
- Fejezd be, oké? A barátnőd éppen most fogja megszülni a te kibaszott gyereked, és te így viselkedsz? - állt elém Louis. Tekintetéből áradt a idegesség. - Szedd össze magad! - Ordította a képembe, majd arcomon a tenyerét éreztem meg.
- Áu! - néztem rá kétségbeesetten.
- Megérdemelted! Na most akkor felállsz, hívunk egy taxit és elmegyünk a kórházba! Érted? - Ült le velem szembe. Fogalmam sincs, hogy mi van velem. Én vártam legjobban, hogy Darcy végre megszülessen, de ez most nem jó. Nem most kéne. Van még egy hónapunk! Baj van! Idegesen turkáltam a hajamban. Legszívesebben kitépném az összeset. De most nekem kell erősnek maradnom. Ott kell lennem mellette.
- Hívd azt a taxit! - mondtam hirtelen, majd feláltam a hideg földről.

Mind az öten rohantunk a kórház hosszú folyosóin, miközben a 54-es kórtermet kerestük. Felszabadultabb lettem, ahogy megláttam Perrie szőke haját, az egyik ajtó előtt. Idegesen futottam oda hozzá.
- Srácok! - kiáltott fel és megölelt mindannyiunkat.
- Mi történt? - kérdezte Zayn izgatottan, majd hanyagul átlendíti a karját Perrie vállán. Meg kell hagyni; aranyos látvány.
- Látni akarom őt! - néztem a többiekre, majd kínosan elmosolyodtam.
- El se hiszem. A kis Harry Styles apa lesz - sikított fel Niall, közben elvékonyította a hangját. Igaza van. Apa leszek. Örülök, de az idegességem nem múlik. Valami baj van.

3 megjegyzés:

  1. Óh de édes.. de remélem nem lesz baj.. ;)) :* várom a kövit ;DDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. csak semmi baj ne legyeen!!siess a kövivel!!:)<33

    VálaszTörlés
  3. Most komolyan ezzel kellett befejezd ezt a reszt?? Az idegesseg szet vet miattad most megint varhatok egy hetet h megtudjam mi lett!!! ezert is kerlek hogy nagyon siess vele egyebkent nagyon joo*.* :*

    VálaszTörlés