Oldalak

2013. december 2., hétfő

21 - az utolsó rész

Sziasztok mucikáim! Hát ugye úgy volt, hogy még öt rész és befejezem a blogot. Kicsit változott a terv. Ez lesz az utolsó rész. Nem kell tovább írnom, mert ez akkor lesz tökéletes, ha most befejezem. Remélem nem haragszotok, bár tudom, hogy sokan örülnek annak, hogy végre vége. Mindegy.


Idegesen járkáltam a folyosón. Lassan már három órája ebben a rohadt kórházban vagyok. Mi van már? Hirtelen az ajtón kilépett egy fehér köpenyes ember. Szemével minket nézett.
- Melyikőjük Mr Styles? - kérdezte mély hangon.
- Én - mondtam gyorsan, majd közelebb léptem a dokihoz. - Valami baj van, ugye? - néztem rá komolyan, mire elhúzta a száját.
- Úgy hívják, hogy korai szülés - kezdett bele, majd belelesett a kezében tartott papírba. - Nos tudja...
- Ne haragudjon, de elmondaná végre, hogy mi a helyzet a menyasszonyommal és a kislányommal? - kérdeztem idegesen. Ajkamba haraptam, mire a férfi elmosolyodott.
- Jól lesznek. Elizabeth még pihen, a kicsit pedig most látják el. Azt hiszem, hogy még egy ideig bent kell tartanunk őket. Be szeretne jönni? - kérdezte a doki mosolyogva, mire bólintottam, és bementem az ajtón. Eli az ágyon feküdt. Szemei csukva voltak. Halványan elmosolyodtam, majd mellé léptem. Leültem az ágy szélére. Megfogtam a kezét, közben végigsimítottam arcán. Pillái megremegtek, majd kis résnyire ugyan, de kinyitotta a szemét.
- Hogy vagy? - mosolyogtam.
- Fáradtan - adta meg az egyértelmű választ, hiszen nem régen esett át egy császáron. - A rohad életbe is, de legalább kijött valahogy - nevetett fel. - Beszéltél az orvossal?
- Igen. Azt mondta, hogy minden oké lesz.
- És Darcy?
- Ő is rendben van.
- Akkor jó - mosolyodott el fáradtan, majd megszorította a kezem. - Apa lettél.
- Hm. Szülők lettünk - mondtam, majd nyelvemmel kicsit megnedvesítettem ajkaimat.

Két évvel később

Ásítva néztem a faliórára, ami fél tizenegyet mutatott. Összecsaptam a tenyerem, majd mosolyogva néztem a kislányomra.
- Darcy ideje aludni - térdepeltem le mellé, majd végigsimítottam puha arcán.
- Még ne! - sikította és tovább játszott a színes kockával. Elmosolyodtam, majd felkaptam az ölembe és csikizni kezdtem, mire hangos nevetésbe kezdett.
- Megyünk fürödni? - mosolyogtam rá, mire heves bólogatásba kezdett. - Na gyere kicsim - karomba zártam őt, majd felvittem a fürdőszobába. Leraktam a szőnyegre. Míg játszott és meleg vizet engedtem a kádba és mindenféle illatos tusfürdőt tettem a vízbe. Levetkőztettem Darcy-t, majd a kádba helyeztem.
- Ne menj el - kérte, mire elmosolyodtam. Nagy kék szemeivel érdeklődve nézett rám. Megráztam a fejem, majd leültem a szőnyegre.
- Kész vagy? - kérdeztem úgy húsz perc múlva.
- Még nem - mondta Darcy és csapkodni kezdte rám a vizet.
- Hé! Na szállj ki, mert ráncos leszel - nevettem fel, majd kiemeltem a vízből. Áttöröltem könnyed testét, majd ráadtam egy köntöst. - Megyünk aludni? - kérdeztem, közben megfogtam a kezét és átsétáltunk a hálószobába.
- Aludhatok veled apu? - nézett rám tengerkék szemével.
- Szeretnél? - kérdeztem, mire bólogatni kezdett. - Csak akkor, ha megígéred, hogy jó kislány leszel - kinyitottam a szoba ajtaját. Eli az ágyban feküdt és édesen szuszogott. Lefeküdtem mellé, majd felvettem Darcy-t és a mellkasomra helyeztem. Hátát simogattam, miközben egy puszit nyomtam a hajába. Eli egy kicsit mozgolódott, majd fejét a mellkasomra hajtotta, Darcy mellé. Mosolyogva néztem őket.
Úgy tűnik mégis csak felnőttünk a szülői feladatra. Már nem csak magamra kell ügyelnem, hanem két elbűvölő lányra is. A családomra.

2 megjegyzés:

  1. TÖ-KÉ-LE-TES!! "bár tudom, hogy sokan örülnek annak, hogy végre vége" NEM AKARTAM HOGY VÉGE LEGYEN!! :* <<33 szerettem ezt a blogot, írtó jól írsz ;DD

    VálaszTörlés
  2. Imááádtaam!!a másik blogodat pedig tuti elkezdem olvasni!!!<33 én sem akartam hogy vége legyen de így is tökéj lett!!:))

    VálaszTörlés