Oldalak

2013. július 25., csütörtök

01 - házibuli

Sziasztok. Még csak most kezdtem ezt az egészet, és máris öt feliratkozó. Eszméletlenül boldog vagyok. Nagyon köszönöm. Ez a rész inkább csak arról szól, hogy bemutatom a Styles tesókat. Nem valami hosszú, de azért remélem elnyeri a tetszéseteket, és komiztok hozzá. Az nagyon jó lenne. A részekről csak annyit, hogy hetente kettőt hozok. (Persze csak akkor, ha van rá időm) És hát akkor jó olvasást. Remélem tetszeni fog.


Mielőtt belevágnék a közebébe, jobb, ha az elején kezdem. A nevem Elizabeth, de mindenki csak Eli-nek szólít. Tizenhét éves vagyok és Londonban élek. Az életem csöppet sem átlagos. Ezt a bátyámnak köszönhetem. Gondolom ismeritek a dögös, jóképű, káprázatos hangú Harry Stylest. Nos, én a húga vagyok. Amiben csak tudom támogatom Harryt. Ő a legjobb nagy tesó az egész világon. Nála jobbat kívánni sem lehet. Ha szomorú vagyok, felvidít, megnevettet, támogat, és ami a legfontosabb szeret. Annyira amennyire engem szeretni lehet. Imádunk együtt csinálni mindent. Főleg bajba kerülni. Minden ostobaságot kitalálunk, és valóra is váltjuk. Őrültségnek hangzik, de nem az. Egyszerűen imádok vele lenni.

A függönyön keresztül beszűrődő fények lágyan simogatták az arcomat. Erőt vettem magamon és hasra fordulva aludtam tovább. Vagyis aludtam volna, ha valaki rám nem ugrik, és nem estünk volna le a földre. Persze ez a valaki Harry volt.
-Mi a franc bajod van?-Kérdeztem dühösen.
-Ugyan, Eli. Mindjárt dél.-Nevetett fel.
-Na és?
-Ideje felkelni.
-Nem. Most annak jött el az ideje, hogy szépen eltűnsz a szobámból és hagysz aludni.-Mosolyogtam rá.
-Rendben. Akkor most ki megyek, te pedig felöltözöl és lejössz.-Nevettet, majd kiment, ezzel egyedül hagyva engem a nagy szobába. Végül azt csináltam, amit Harry mondott. Felöltöztem, és lementem.
-Csináltam reggelit.-Kiáltott ki a konyhából. A hang után indultam. Harry egy kötényben ácsorgott a tűzhely előtt.
-Mit csinálsz?-Nevettem fel és megtámaszkodtam a konyhapulton.
-Reggelit.-Mosolygott. Leültem az asztalhoz. Harry elém rakott egy tányér...fogalmam sincs mit. Valami szénné égett kődarabot.
-Ez mi lenne?-Nevettem, közben a tányéromra mutattam.
-Eleinte gabonapehelynek indult, de azután egy jobb ötletem támadt. Nem jött össze...
-Azt látom.-Mosolyogtam.-Anyu?
-Elutazott a hétvégére. Ez tudod mit jelent?-Mosolygott kaján vigyorral.-Hogy buli lesz!
-Remek. Akkor én el megyek itthonról, csak azért, hogy te és a hülye barátaid felgyújthassák a házunkat.
-Ne már Eli. Jó buli lesz, és nem hívunk sok embert. Kérlek. Egyedül nem tudok buli elő bulit csinálni.
-Mi az a buli elő buli?
-Amikor buli készre varázsoljuk a házat. Csak te meg én.-Kacsintott.
-Oké. De anyu nem tudhat róla. És veszünk sós chipset.
-Rendben.-Mosolygott.-De előbb! Elmegyünk deszkázni?
-Még jó.

***

Három óra deszkázás után elmentünk a közeli szupermarketbe. (Kaptam sós chipset.) Harry vett egy nagy csomó piát, meg kaját. Pontosan hány embert is akar hívni, mert  annyit vett, hogy egy hadsereg jól lakik belőle...De hát ő tudja. Hazamentünk és előkészítettük a házat bulizni. Amíg én poharakat halásztam elő az egyik szekrényből, addig Harry felhívta a barátait.
-Oké. Öt perc és itt vannak.-Mosolygott büszkén. Büszke is lehet, hiszen alig két óra alatt összehoztunk egy házibulit.

***

Harry nem tévedt. Öt perc múlva vagy harminc ember táncikált a nappalinkban. Egy óra múlva már vagy ötvenen voltak, és úgy tűnt érkeznek még emberek. Mindenhol seggrészeg tiniket lehetett találni. A nappaliban, konyhában, kertben, garázsban, emeleten, sőt még a szobámban is voltak páran. Természetesen Harry is elég rendesen bebaszott. Zayn (Harry egyik barátja) DJ-set játszott. Éjjel három óra körül az emberek kezdtek szétszéledni, de még így is maradt egy csomó ember.
-Szia gyönyörűm.-Markolt bele valaki a seggembe.
-Mi a ...?-Fordultam meg, így az illetővel szemben álltam. Egy vadidegen, magas, szőke hajú srác állt előttem. A szájából dőlt a pia szag.
-Nagyon csini vagy.-Mosolygott perverzen.
-Hagyj békén.-Löktem el magamtól, mire erőszakosan megfogta a karom és próbált megcsókolni.-Hagyj! Harry!-Kiáltottam. A srác a seggemet markolászta, én meg nem tudtam semmit csinálni, neki szorított a falnak.
-Hagyd békén, seggfej!-Szólt egy hang, majd a következő pillanatban szőke hajú fiú a földön kötött ki.-Jól vagy?-Pásztázott Harry aggódó tekintettel.
-I-igen. Kö-köszi.-Dadogtam a rémültedtől, majd szorosan átöleltem Harryt.
-Na jó emberek. A bulinak ezennel vége. Remélem mindenki haza tud menni, mert itt nem maradhat.-Kiáltott Harry. Mindenki 'Na nemár'-ozni kezdett. Harry kikapcsolta a zenét, és elkezdte kifelé lökdösni a vendégeket. Fél óra múlva már csak ketten voltunk a házban. A szobámban ültünk és beszélgettünk.
-Köszönöm. Ha te nem vagy ott, akkor nem is tudom, hogy mit csinált volna velem az az alak.-Mosolyogtam rá halványan.
-Ugyan, Eli. Tesók vagyunk.
-Szeretlek.-Mondtam halkan és megöleltem.
-Én is te őrült..Nevetett, és átkarolta a derekam. Harryvel még vagy egy óráig beszélgettünk, végül hat órakor mentünk aludni. Ahhoz képest, hogy majdnem megerőszakolt egy részek állat egész jó nap volt. A legrosszabb talán az volt, hogy valaki befalta a sós chipsemet...Bunkók! Az az én chipsem!


1 megjegyzés: